Search
web

Deseti Weekend Media Festival priveden kraju zanimljivim sadržajem

Deseti Weekend Media Festival priveden kraju zanimljivim sadržajem

Deseti po redu, Weekend Media Festival – najveći komunikacijski festival u jugoistočnoj Europi – priveden je kraju. Prema reakcijama oko 4500 posjetitelja ovogodišnja organizacija Festivala pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe, ispunila je sva očekivanja i više od toga.

Komunikacija Agrokora prema medijima, angažovanje mlađe publike ozbiljnim vijestima, digitalna transformacija gospodarstva uz STEM i vizualizacija zvuka neke su od tema koje su obilježile početak drugog dana desetog Weekend Media Festivala.  

Izazovi razvoja novih kategorija proizvoda, želje i potrebe potrošača, dobre i loše strane komšija i susjeda te Hrvatska u ekonomskom pogledu neke su od tema kojima je konferencijski dio jubilarnog Weekend Media Festivala priveden kraju.

SoMo Borac imao rekordnih 145 prijava, proglašeni pobjednici

Danas su dodijeljena i priznanja za najbolje digitalne radove u devet SoMo Borac kategorija. Riječ je o najvažnijoj regionalnoj digitalnoj nagradi nakon koje redovno doznajemo kakvi nas trendovi u digitalnom marketingu očekuju u narednoj godini. Ove godine SoMo Borac je imao rekordnih 145 prijava, koje je ocjenjivao žiri sastavljen od 28 stručnjaka za digitalni marketing iz najboljih regionalnih agencija. Povjednici u kategorijama su sljedeći: Digitalni Mix – Grey Ljubljana, A1 Slovenija; SoMo App – McCann Beograd, Muzej savremene umetnosti u Beogradu; SoMo Content – Grey Ljubljana, A1 Slovenija; SoMo Social – Pioniri Communications, Guarana (Knjaz Miloš); SoMo Tech – Real grupa, Zagrebačka banka; CM godine – Marko Jovanović, Executive Group, McDonald's Srbija; SoMo Web – Agencija Size, Agencija Size; SoMoRitanac – Grey Ljubljana, A1 Slovenija; i Viralni Blockbuster – Pristop, Atlantic Grupa.

“Konkurencija ovogodišnjeg SoMo Borca bila je iznimno jaka i velika”, rekla je Ružica Vrdoljak Ličina, iz organizacije SoMo Borca te dodala: “Bilo je puno kvalitetnih radova. U većini kategorija odlučivale su nijanse. Ovogodišnje su prijave nadmašile sva očekivanja i pokazale kako digitalno ozbiljno raste i kako nas u 2018. godini očekuje još više uzbuđenja na ovim kanalima.”

Pobjedničke radove pogledajte na www.somoborac.com.

 

Franck espressom osmišljenim ekskluzivno za Weekend slavio svojih 125 godina

Franck, ponosni pokrovitelj pravog druženja, također slavi godišnjicu – 125 godina te se uvijek vodi parolom kako šoljica omiljenog toplog napitka najbolje ide uz društvo naših najdražih, bilo da su u pitanju prijatelji, kolege ili porodica. Tako je Franck odlučio obilježiti 10. godišnjicu Weekend Media Festivala, mjesta gdje ljudi stvaraju nova doživotna poznanstva, posebnim espressom osmišljenim ekskluzivno za posjetitelje ovogodišnjeg Weekenda.

 

Slavlje uz tortu i muziku

Da bi jubilarni deseti rođendan bio savršen organizatori su se potrudili da ispred ulaza u Pepermint klub dovedu nekoliko kuhara koju su ogromnu slavljeničku tortu ukrasili i rezali, a za večernji program rezervisana je posebna muzička poslastica: Neno Belan i Fiumensi sviraju Đavole.

Znanje i iskustvo su podijeljeni, zaslađeni tortom i muzikom, učesnici zadovoljni ukupnim sadržajem već sad nestrpljivo mogu iščekivati sljedeci Weekend Media Festival.

(Tekst i foto: Suada Magrđija)

 

Podravka




web